Versterken werkgeversmerk

De afgelopen jaren hebben we ingezet op het versterken van ons werkgeversmerk in een steeds krapper wordende arbeidsmarkt. Deze investering werpt zijn vruchten af. Echter, om een consistent en herkenbaar beeld van onze organisatie te creëren én te behouden, is het van belang dat hier vervolg aan gegeven wordt. De kracht van de herhaling en het continue aanpassen aan veranderingen intern en extern, heeft niet alleen een positieve invloed op het werven van nieuwe krachten, maar ook op het behoud van onze werknemers (stimuleert trots, betrokkenheid en loyaliteit). Om ons werkgeversmerk te promoten en de ingezette werkgeversprofilering verder uit te rollen zijn middelen nodig. We willen de ingezette koers op basis van 'anders dan je denkt' verder uitrollen in passende content. Denk hierbij aan foto's, video, social media, campagnes en meer. Daarnaast is deze investering nodig voor het werven van personeel buiten de gebaande paden. Denk hierbij met name aan de moeilijk vervulbare vacatures. Op dit moment loopt de aanbesteding voor het opmaken van deze creatieve content, op basis van het opgeleverde brandbook. Het is van groot belang dat we de weg die we ingeslagen zijn, voort zetten en verder blijven uitnutten.